сряда, 29 юни 2016 г.

June wrap up and July TBR

През юли не успях да прочета много книги,защото в 3:00 на 4 юни ми дойде невероятната идея да гледам всичките сезони на "Игра на тронове" за 2 път.Въпреки това че прочетох само 5 книги и петте бяха невероятни и най-накрая (барабани)  започнах да  чета ''Хари Потър'' (и то първите 3 книги),прочетох първата си книга на английски (не смятам,че фенфикшъните се броят въпреки че някои са с размера на истинска книга) и завърших една от любимите ми поредици.

Започнах месеца с ''Тhe Duff''- Kody Keplinger. Бях започнала да пиша ревю на книгата,но както винаги си загубих бележките към книгата и мислите ми бяха много объркани и се отказах.Книгата беше хубава,не беше нещо уникално и незабравимо,но ако имате възможността си заслужава да я прочетете. 4,25/5 само защото Уесли е сладур и последните 100 страници бяха интересни и не ми даде сърце да и дам 4 (имам огромен проблем с даването на оценка на каквото и да било). След това изпаднах в капана на ''Игра на тронове'' и не четох 5 дни,докато не стигна до сезон 4.

 И след това прочетох новата си любима книга '' Хари Потър и философският камък''.Много хора са ми казвали,че тази част харесват най-малко и имах малко ниски очаквания към нея,но книгата беше невероятна и най-накрая разбрах целия хайп около поредицата 5/5.

След нея прочетох ''Хари Потър и стаята на тайните''.5/5. Не трябва да казвам  повече.

Четвъртата книга,която прочетох през Юни беше ''Короната''- последната книга от поредицата ''Изборът''.Въобще,ама въобще не очаквах,че ще избере този,който избра.Книгата беше невероятен завършек на поредицата.5/5.

Teхнически броя книгата като прочетена през юни,защото ми остават само 100 страници,които ще прочета утре,но никога не се знае дали ще се проявят признаци на социален живот ака  на някой му е супер скучно и реши да се занимава с мен и не мога да си довърша книгата,Но нека спрем със социалният ми живот или липсата на такъв,та книгата е ''Хари Потър и затворникът от Азкабан'' и съм сигурна,че ще дам на книгата 5/5 звезди,защото както всички книги от поредицата е перфектна.
Нямам снимка на всички книги,защото (оо каква изненада) я изгубих някъде във папките.

За юли имам големи очаквания,а и трябва да поставя книгите като приоритет,защото гуудрийдс предизвикателството ми е много зле (14/50) и мога да виня само матурите.Което ме води до един ъпдейт- Приеха ме в мечтаното училище (МГ- ''Гео Милев'' Плевен,има ли някой от там?)
Та това,че прочетох 14 книги за 6 месеца си заслужаваше (донякъде).

Искам да довърша Хари Потър и затворникът от Азкабан и да довърша всички книги,които съм започнала,но не довършила - ''Златният мост'', ''Speak'','' Красавицата и вретеното'' и ''Езикът на умирането.Обмислям да се включа и в книжни маратони, така че може и да прочета още няколко книги.
Та това е малкият пост за малкото книги,които успях да прочета през Юли  и многото за които се надявам да бъдат прочетени през Юли.




Няма коментари:

Публикуване на коментар