четвъртък, 2 юни 2016 г.

June TBR

Все още съм жива!
Mисля ,че заглавието достатъчно добре показва за какво ще е този пост.

През Май не прочетох нито една книга,но съм решила през Юни да си наваксам пропуските



(Хари Потър е обърнат,но няма значение.)

(Качеството на снимките е ужасно,но няма значение)


1.Vanishing girls- Lauren Oliver
 Търся книгата от доста време,защото историята ми изглежда интересна,а и искам да прочета нещо от Лорън Оливър

2.Тhe DUFF- Kody Keplinger
Също търся  книгата от доста време и когато я намерих с доста хубава корица и огромно намаление просто нямаше начин да не си я купя.

 3.Хари Потър философският камък
4.Хари Потър и стаята на тайните
5.Хари Потър и затворникът от Азкабан
Искам да чета поредицата от доста време,но винаги или не ми остава време или не съм в настроение за поредицата. Много хора ми казваха да я прочета колкото мога по-скоро и когато разбрах,че този месец ще се провежда маратон за прочитането на поредицата (6-31 юни), реших че вече е време да я прочета.Само три от книгите ще чета,защото 1.няма да мога да прочета цялата поредица,за това време 2. Саша (abookutopia) чете поредицата сега и в един от клиповете си каза,че е по-добре,когато навлизаш в поредицата,да не прочиташ всичките книги една след друга,а да забавиш малко темпото,за да се насладиш напълно на историята при първото четене. 

6.Speak - Laurie Halse Anderson
Тази книга я търся от около година
И когато я намерих 
Имах фенгърл пристъп
просто не можех да повярвам
(не е голямо чудо,книгата е от 2008 има логика да я има в България, бът стил)

7. Звезден полет- Мелиса Ландърс
Историята ми се струва интересна
Намалението на Сиела
Ревюто на Саша и Кристин
Корицата
Просто няма начин да не е в TBR-a 


Благодаря на Мила за снимките (лоф)



1 коментар:

  1. ''The Duff'' е просто невероятна книга! *-* Ще очаквам ревю с нетърпение :D :3

    ОтговорИзтриване